Press "Enter" to skip to content

מה זה סבון פילינג?

מה זה סבון פילינג? דרך עדינה אך יעילה להסיר תאי עור מתים. הוא יכול לשפר את מרקם העור, לחסל פגמים ואפילו להסיר קווי צחוק. סבון טוב עשוי ממרכיבים עדינים כמו שיבולת שועל, מלח ים או סוכר חום, והוא יכול לעבוד היטב על כל סוגי העור. סוגי קרמים וסבונים אחרים מכילים כימיקלים או תרכובות טבעיות המפרקות תאים מתים.

סבוני פילינג הטובים ביותר מכילים גרגרים ומיקרוביידים שמבריחים בעדינות תאי עור מתים. רבים עשויים מקמח תירס משום שהוא עדין על העור ומתאים לאנשים עם עור רגיש. הכמות הנכונה של קמח תירס בסבון שלך יכולה להשתנות, תלוי בהעדפות שלך. כמות קטנה של קמח תירס תהפוך את הסבון שלך למרקם הנכון, אבל הוספת עוד יכולה להפוך אותו לאגרסיבי יותר. השילוב של דגנים ושאר מרכיבים מוסיף ריח טרי, ארצי.

אם אתה מכין לעצמך סבון פילינג, עליך למצוא מוצר איכותי. ישנם מותגים רבים באיכות גבוהה זמינים בשוק. חפש סבונים שיוצרים ביד ואלה עם אורגני, רכיב שמופק באופן טבעי שעוזר ליצור גוון עור חלק, זוגי יותר. ואל תדאגו לגבי העלות של מוצרים אלה. אפשר להשיג עליהם עסקאות נהדרות במחירים מוזלים.

ממה מורכב סבון פילינג?

סבון פילינג ייעשה עם חלקיקים גסים, אבל אתה לא צריך להיות מודאג עם העור הרגיש שלך. רוב המותגים באיכות גבוהה מיוצרים עם חלקיקים סינתטיים, שהם יעילים בדיוק כמו פומיס ולא מגרים את העור שלך. אם העור שלך רגיש מאוד, אתה יכול לבחור מוצר עדין יותר עם מיקרו-בד עשוי פוליאתילן או פלסטיק. אתה תיהנה מהגוון החלק, הרך והבהיר יותר של הסבון הנפלט שלך.

יש הרבה סוגים של סבוני פילינג. קמח תירס, למשל, הוא אקספוליאטור עדין. זה גם עדין מספיק כדי לשמש על עור רגיש. אבל זה לא רק רעיון טוב להשתמש בקמח תירס כדי לטהר את הגוף שלך. סבון פילינג צריך להיות עשוי גם ממרכיבים טבעיים. אתה לא צריך להגזים. עם זאת, אתה תמיד צריך לעקוב אחר הוראות היצרן.

בחלק מהסבוני פילינג יש חלקיקים גסים, אבל הם עדינים מספיק לעור רגיש. בנוסף, סבון מאיכות גבוהה צריך להיות עשוי מתיקונים טבעיים. זה ירגיע ויזין את העור שלך. הסבונים הטובים ביותר הם גם ריחניים ולא יגרמו לגירוי או אדמומיות. סבון באיכות טובה ייתן הפנים שלך מראה צעיר יותר. זה ישאיר אותך נראה רענן ורענן.

קמח תירס הוא מרכיב טבעי נוסף שהופך את סבוני פילינג לעדינים לעור רגיש. החומר הזה עוזר להסיר תאי עור מתים, והוא בטוח לעור רגיש. אופרת סבון טובה תכיל חיידקים, מה שיעזור לך להרגיש חלק יותר. זו דרך נהדרת להכין שמפו משלך. סבון טוב יהיה ריח נהדר, אבל להיות עדין על העור שלך.

סבון פילינג יסיר עור מת על ידי שימוש בחלקיקים קשים. הוא יסיר תאי עור מתים על ידי קרצוף פני העור שלך. בנוסף לכך, הוא גם יטהר ויעשה קרם לחות לעורך. מי שרגישים לכימיקלים קשים צריכים להימנע מסבונים כאלה. הכימיקלים שנמצאו במוצרים האלה יגרו את העור העדין שלהם. סבון מייבש איכותי לא רק יופק, אלא גם יעניק להם חומרים מזינים חיוניים ולחות.

סבון פילינג טוב מכיל חלקיקים גסים ששפשפו את העור בעדינות. אלה בעלי העור הרגיש צריכים לבחור בסבון העשוי מקמח תירס. סבון עשוי מקמח תירס לא יפגע בעור הרגיש וייתן לך גפיים חלקות ורכות יותר. אתה יכול לערבב את זה עם פירות הדר וניחוחות צמחים כדי לתת לו ניחוח אוזן וסבון פילינג טבעי. עבור בעלי עור רגיש, אבקת אבקה היא דרך מצוינת לשמור על בריאות העור.

מלבד היותו סבון פילינג, קרם קיפול הוא מוצר שיסיר תאי עור מתים מגופך. הקרמים המרהיבים ביותר מכילים מרכיבים טבעיים, כגון שמן אבוקדו ושמן קוקוס. סבון צמחוני צריך להיות עשוי ממרכיבים אורגניים. אתה צריך גם לקרוא את תווית המרכיב. אם ברצונך להכין קרם קירור משלך, עליך לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה.