Press "Enter" to skip to content

יתרונות שמן אתרי קינמון

יש יתרונות בריאותיים רבים הקשורים בשמן אתרי קינמון. זה יכול לעזור לאנשים להפחית את המשקל שלהם ולהגדיל את החסינות שלהם. מחקרים מראים שקינמון עשוי לעזור לאנשים להדוף זיהומים ולהגביר את מערכת החיסון שלהם. הוא מכיל פרואנתוציאנידינים ופוליפנולים וכן ברזל, סידן וסיבים. הוא מכיל גם קומארין, שאולי יש לו תכונות אנטי ויראליות. להלן מספר יתרונות של שמן קינמון. ‏

ארומתרפיה: שימוש בשמן אתרי קינמון כדי לעזור להילחם בדיכאון, בחולשה, ובשפעת הוא מרפאה עתיקת יומין. יש לו גם תכונות אנטיספטיות, אנטי-בקטריאליות ואנטי-פטרייתיות חזקות, המסייעות להקל על התסמינים של זיהום ושפעת. תכונות החיטוי של השמן עוזרות עם ריחות ומשטחי חיטוי. זה גם יכול לשפר את מצב הרוח שלך. כתוצאה מכך, קינמון משמש לעתים קרובות לטיפול בתנאים שונים.

בנוסף למאפייניו האנטי-בקטריאליים, האנטי-פטרייתיים והאנטי-פטרייתיים, הקינמון הראה תוצאות מבטיחות נגד כיבי קיבה וקנדידה אלביקנים. הוא אפילו התגלה כיעיל נגד זנים עמידים לדיפלוקן של חיידקים אלה. נמצא שיש לה גם השפעה אנטי-דלקתית ואנטי-זיהומית, מה שהופך אותה לאפשרות מצוינת לטיפול במחלה כלשהי. בנוסף להיותם יעילים בריפוי הצטננות, שמן הקינמון יכול לשמש גם להרגעה ולשינה טובה יותר. בשילוב עם שמנים אתריים אחרים, ניתן להקל על הדאגות ולהרגיע אותם.

לשמן אתרי קינמון יש יתרונות רבים. למרות היתרונות דמויי סם החיים, קינמון מומלץ לעתים קרובות כאלטרנטיבה לתרופות מרשם. למעשה, זוהי בחירה מצוינת להפחתת חום ושיפור העיכול. ניתן להוסיף אותו גם לשמן עיסוי, והוא מסייע במניעת היווצרות עובש ועובש. הוספת קינמון לשמן עיסוי יכולה גם לעזור בשיפור מחזור הדם ובגירוי הליבידו.

מלבד היותו מרכיב ארומתרפיה חזק, לשמן אתרי קינמון יש גם תכונות אנטי-בקטריאליות ותרופות אנטי-פטרייתיות חזקות. זה עוזר לטפל בזיהומים ומשפר את התפקוד הקוגניטיבי. זה יכול להיות מיושם על העור או לשאוף. התכונות האנטי-פטרייתיות שלה הופכות אותה לבחירה טובה עבור מגוון מצבים בריאותיים. לבסוף, קינמון יכול לעזור לרפא פצעים. סגולותיו המרגיעות והרגועות מעולות לעור ויכולות להועיל הן למערכת הנשימה והן למערכת העיכול.

אילו שימושים ניתן לבצע עם שמן אתרי קינמון?

יש אנשים שמשתמשים בשמן אתרי קינמון כדי לטפל בשיער דליל. ניתן לערבב אותו עם שמנים אחרים, כגון שקדים או שמן קוקוס. יש להרחיק אותו מאור מפני שהוא עלול לגרום לגירוי בעור. זה צריך להיות מאוחסן בטמפרטורת החדר או במקרר. הוא אמור להיות סגור היטב. זה צריך להיות מזועזע לפני כל שימוש כדי למנוע חמצן מלפגוע בשמן. זה גם יכול לעזור להילחם בבעיית השיער הדליל.

בנוסף לתכונותיו האנטי-בקטריאליות, שמן אתרי קינמון יכול להפחית את הסיכון לפתח זיהומים. זהו חומר חיטוי טבעי מעולה, וזו דרך מצוינת למנוע זיהום. ערבוב קינמון עם שמנים אחרים יכול גם לעזור בטיפול בשיער דליל. עם זאת, השמן צריך להיות מאוחסן במקום קריר, לא במקרר. חשיפה לחמצן משפיעה על הרכב השמן, לכן חשוב להרחיק אותו מהשמש.

בנוסף למניעת זיהום, ניתן להשתמש בשמן קינמון כדי להרגיע את הכאב. תכונותיו האנטי-בקטריאליות מועילות במיוחד לשיעול ולהצטננות. אפשר אפילו להחיל אותו על הגוף. אם יש לך התקררות או שיעול, זה יכול להיות מאוד מועיל. זה גם יכול לעזור לאנשים עם זיהומים ויראליים. זה יכול לעזור עם הסימפטומים של מחלות אלה. אם אתה סובל מנדודי שינה, זה יכול לשפר את מצב הרוח שלך. שמן זה הוא דרך מצוינת לטפל בכאבי ראש, ואתה יכול להשתמש בו גם כמשאף אדים.

אחד היתרונות החיוניים ביותר של שמן אתרי קינמון הוא תכונותיו האנטי-בקטריאליות. הוא יכול לשמש כחומר חיטוי טבעי וניתן לדלל אותו עם שמן נשא לשימוש מקומי. יתרה מזו, הוא יכול לעזור לך להילחם בזיהומים ולהפחית את טמפרטורת הגוף הכוללת של גופך. תכונותיו האנטי-בקטריאליות והאנטי-פטרייתיות מועילות גם בהקלת אי-הנוחות של הצטננות ושיעול. ריחו יכול גם להיות מרגיע ולהקל על כאבי הגרון.