Press "Enter" to skip to content

רעיונות נוספים על מדריך הקונים לילדים, כובעים וצעיפים

כובעים לילדים הם אביזר רב תכליתי שניתן להשתמש בו למטרות שונות. בזמן שאתה אולי חושב שהם רק למראה, הכובע הימני יכול לעזור לגרות את המוח של התינוק שלך. צבעים בהירים וגירוי מכובע טובים לגירוי מוח של תינוקות. למרות שיש הרבה כובעים בשוק, רוב ההורים ימצאו עיצוב בסיסי שהתינוק שלהם יאהב. אתה יכול להתחיל לסרוג כובע שעועית לתינוק שלך מייד כדי ליצור התקף לראש של תינוק.

ישנם עיצובים מקסימים רבים עבור כובעי דש אוזניים לילדים, כולל סצנות טבע, דמויות מצוירות ודמויות דתיות כגון ישוע ומרים. הקטנים אוהבים שיש להם פריט שגורם להם להיראות כמו הדמויות האהובות עליהם מתוכנית הטלוויזיה או הספר האהובים עליהם. כפות האוזן של ביני תפורות, כמו גם כפתורים וצילומים. האוזניים עשויות מכותנה רכה ולא מגרות את העור הרגיש של התינוק. הם יכולים להיות מקושטים כדי לגרום להם פחות מורגש או שמאל כפי שהוא למראה טבעי יותר.

סוגים אחרים של כובעים כוללים קסדות אופנוע, כובעי בייסבול, כובעי ביני סרוגים וכובעי גיזה. כובעי הגיזה רכים וחמים, מושלמים ללילות חורף ארוכים וקרים. ניתן לבחור מבין מגוון צבעים כגון ירוק, צהוב, ורוד, סגול, אדום, כחול וכתום. אתה אפילו יכול לקנות כובעים עם השם של הילד שלך מונוגרט עליהם.

איך מתחילים לסרוג כובע? זה ממש פשוט. כל מה שנדרש הוא היכולת לסרוג וידע של התפרים הבסיסיים. אתה יכול גם ללמוד סריגה שטוחה או סריגה איך לסרוג כובע. סריגה כוללת משיכת החוט דרך לולאות עד שהגודל הרצוי יושג ואז סריגת הראש לתוך הלולאה. סריגה שטוחה פשוט מכניסה מחטים ללולאות שנוצרו. עם זאת, התוצר הסופי עשוי להיות שונה במקצת.

עדיף לבחור דפוס כובע שהוא פשוט אבל מושך לעין. כובע הוא אביזר אופנתי חיוני וחשוב ליצור כובע סרוג מושך. האינטרנט הוא מקום נהדר למציאת תבנית סריגה. אתרי סריגה מקוונים מציעים כובעים לכל הגילאים, החל מתינוקות ועד מבוגרים וכלה במגוון רחב של תבניות סריגה.

אפשר גם לקנות בחנויות כל-בו אביזרים וכובעים. עם זאת, עליך להקפיד במיוחד לבחור פריטים התואמים את סגנון הלבוש הכללי של ילדך. בחנות הכלבו יש מבחר מוגבל של כובעים. אם אתה רואה כובע שאתה אוהב, אתה צריך לקנות בחנות אחרת. אם אתה מסוגל לשים את שם התינוק שלך על הכובע, החנות יכולה להזמין לך אותו. לחנויות כלבו רבות יש מלאי מוגבל של צעיפים וכובעים כך שלעיתים קרובות הם מזמינים אותם מחנויות אחרות.

יש כמה חברות שמוכרות תבניות סריגה אינטראקטיביות. לספרייה הציבורית של ניו יורק יש אוסף גדול של דפוסי כובע סרוגים אינטראקטיביים. הדפוסים זמינים לא רק לתינוק ולילדים קטנים, אלא גם לבני נוער ומבוגרים. אתר הספרייה כולל תבניות רבות לכובעי חורף חמים, כמו גם מגוון עיצובים למבוגרים.

כיום, רבים חובשים אפונים, כובעים וכובעי חורף מסיבות פונקציונליות, ואילו אחרים חובשים אותם כאביזרים. כובע הכובע הסרוג וכובע הכובע הסרוג פופולרי במיוחד בקרב בני נוער וילדים. אתה יכול לקנות פום פום וכובע סרוג שייראה נהדר עם כל תלבושת.

למידע נוסף על כובעי ילדים, לחצו כאן: https://hipsterbabyhat.com/%D7%9B%D7%95%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%9D/