Press "Enter" to skip to content

קניית טבעת נישואין – כל המידע

בין אם מדובר בטבעת נישואין פשוטה, או טבעת נישואין יהלום משוכללת יותר, ישנן סיבות רבות לקנות וללבוש טבעת נישואין. מאמר זה מכסה את המשמעות מאחורי סוגי טבעת נישואין שונים, מה לדעת לפני שאתה קונה טבעת נישואין, וכיצד לבחור את הטבעת המושלמת עבור מערכת היחסים שלכם. יש גם משמעות מיוחדת מאחורי יהלומים, אשר משמשים באופן מסורתי טבעות נישואין.

מה המשמעות של טבעות נישואין?

מלבד היותם סמל לאהבה נצחית, לטבעות נישואין יש משמעויות סמליות החורגות מהמובן מאליו. טבעות מייצגות שני אנשים המתכנסים כדי ליצור איחוד גדול מסכום חלקיהם. טבעת היא סמל לאהבה נצחית זו, והיא מזכירה לזוג את אהבתם הנצחית. אומרים שטבעת מסמלת התחלה חדשה. היום הראשון לנישואין חדשים הוא תמיד התחלה חדשה, והיום השני הוא התחלה של חיים חדשים.

המשמעות של טבעת נישואין היא משמעותית מאוד למערכת יחסים חדשה. זה מייצג את המחויבות של בני הזוג זה לזה ואת המשך חידוש נדריהם. ככזה, הוא סמל מושלם של אהבה נצחית ומחויבות. זוגות רבים בוחרים לענוד טבעות כסימן לאהבתם זה לזה. בין המשמעויות הרבות הקשורות לטבעות נישואין, מעגל משמש לעתים קרובות כסמל לנצח. הטבעת מסמלת איחוד בין שני לבבות וקושרת אותם יחד לנצח.

טבעת נישואין יש משמעות היסטורית עמוקה. מעניין, המצרים הקדמונים לבשו אותם על הידיים הימניות שלהם. זה היה בגלל המילה מרושע פירושו" שמאל", אשר היו קונוטציות שליליות. הכומר היווני האורתודוכסי מברך טבעת נישואין שלוש פעמים לפני שמניח אותה על הידיים הימניות של החתן והכלה. בנוסף, הם מאמינים כי יד ימין מייצגת סגולה וכבוד. אז למרות המשמעות המודרנית של טבעת הנישואין, היא עדיין מחזיקה משמעות סמלית עבור רבים.

מה כדאי לדעת לפני שקונים טבעת נישואין?

רכישת טבעת נישואין יכולה להיות משימה מוחצת אם אינך בטוח מה לחפש. לעתים קרובות, טבעות אלה יהפכו ירושה. בעוד שחלק מהזוגות ירכשו את הטבעת שלהם ברגע שהם נכנסים לחנות, זוגות אחרים יחקרו בקפידה את התהליך. להלן כמה טיפים חשובים לזכור לפני שאתה קונה טבעת נישואין. להלן כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל במסע שלך.

ראשית, גלה את גודל האצבע שלה. טעות נפוצה שאנשים עושים היא רכישת טבעת בגודל הלא נכון. חשוב לדעת את גודל בן / בת הזוג לפני שתציע לה. בקש ממנה לקבל גודל אם אינך בטוח, או קח אותה למומחה לתכשיטים. עם זאת, אם אינך בטוח בגודל שלה, אל תפחד לבקש מחבריה או משפחתה עזרה. גודל טבעת נפוץ בלורן ב ' הוא בגודל 2.5 עד 12. החדשות הטובות הן שאתה יכול לקבל את גודל הטבעת שלך, כך שזו לא תהיה בעיה.

בעת בחירת אבן, אתה יכול לבחור מתוך צורות מסורתיות, כגון עגול, אגס, מרובע. צורות לא מסורתיות יותר כוללות לב, מגן, משושה ועפיפון. חשוב לקחת בחשבון את אורח החיים שלך בבחירת אבן מכיוון שסוגים מסוימים מגרדים ביתר קלות מאחרים. בנוסף, הגדרת טבעת נישואין וגודל קראט יכולים לשנות את המראה הכללי שלה. לכן, חשוב לבחור הגדרה כי מחמאות הסגנון שלה ואת התקציב.

איך בוחרים טבעת נישואין?

לפני שתרכוש את טבעת הנישואין שלך, חשוב על סוג הטבעת שאתה רוצה. טבעות נישואין הן לא תמיד באותו גודל, אז אולי כדאי לך לקבל אחד קטן יותר. יתר על כן, כדאי לקחת בחשבון את סוג האבן בה תרצו להשתמש, שיכולה להיות יהלום, ספיר או טבעת עשויה זהב. ישנם סוגים רבים של טבעות נישואין זמינים בשוק.

אם אתה שוקל לקבל טבעת לנישואין שלך, עליך להקדיש זמן להחליט על העיצוב והפרטים שלה. בנוסף, עליכם לדעת שהטבעת שתענדו תהיה על האצבע למשך שארית חייכם. לכן, חשוב לבחור בקפידה. לפני שאתה קונה טבעת, להתייעץ עם מומחה תכשיטים אשר יכול לתת לך עצות מועילות על בחירת הנכון.

בחירת טבעת נישואין מומלצת חשובה לא פחות מבחירת שמלת כלה. באופן מסורתי, הכלה והחתן מחליפים טבעות נישואין במהלך הטקס. הטבעות מונחות בדרך כלל על האצבע הרביעית של יד שמאל. אבל הם לא צריכים להתאים. אתה יכול לבחור להקות פשוטות או עיצובים מורכבים של להקות עם אבני חן. זוג עשוי גם רוצה לחרוט ביטוי רומנטי על הטבעות שלהם.