Press "Enter" to skip to content

בחירת נעליים לתינוקות

להשיג זוג נעליים לתינוק זו דרך נהדרת לשמור על מצב בריאותם טוב. עם זאת, חשוב לבחור נעל שמתאימה לתינוק שלך.

אילו סוגי נעליים הכי טובים לתינוק?

בחירת נעלי התינוק הנכונות יכולה להיות תהליך מבלבל. יש הרבה סוגים ועיצובים שונים זמינים. אתה צריך לשקול את שלב ההתפתחות של התינוק שלך כדי למצוא את הנעל המושלמת.

נעליים רכות הן אידיאליות לתינוקות. הנעליים האלה רכות וגמישות ומספקות הגנה טובה. הם גם מספקים נחמה.

אתה צריך גם לשקול את המלצות האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים על נעלי תינוק. הם ממליצים לך להשתמש בנעליים עם סוליות גמישות ואבזם כדי להבטיח תמיכה הולמת.

אתה צריך גם לחפש נעליים שעשויות מחומרים טבעיים. נעליים אלה צריכות להיות נוחות, והן גם צריכות להיות קלות משקל. אתה צריך גם לחפש קופסת בוהן מרווחת וגב אלסטי.

חלק מנעלי התינוק הפופולריות ביותר מיוצרות על ידי פולחן סטרייד. לנעליים שלהם יש את חותם הקבלה של APMA. הם גם מציעים שלושה מרחבים שונים ועיצובים מהנים. יש נעליים אלה עליונה רכה לנשימה ותחתית זמש גמישה.

מוקסינים נהדרים לתינוקות שרק מתחילים לזחול. הם עשויים מעור רך, והם מרווחים בפנים. גם אין להם סוליות גומי.

אם אתם מחפשים משהו קצת יותר אופנתי, יש הרבה מותגים של נעליים שנראות כמו נעלי ספורט. לנעליו של ליטל יש סוליות גמישות, קופסת בוהן רחבה וגמישות סביב הקרסול. הם גם באים בצבעים רבים ושונים.

מה הנעליים הראשונות לתינוק?

קניית הנעליים הראשונות של התינוק היא ציון דרך גדול. זה רגע מרגש גם להורים וגם לתינוק. אתה רוצה לוודא שאתה מקבל את הנעליים הנכונות. עם זאת, לפני שאתה מתחיל קניות, זה חשוב ללמוד כמה עובדות על הרגליים של התינוק שלך.

אתה רוצה למצוא נעל שעשויה מחומר שניתן לנשום. זה ימנע מהרגליים של התינוק שלך להזיע. כמו כן, לחפש נעליים עם סוליות גמישות. הנעליים האלה יעזרו לתינוק שלך לפתח הליכה טבעית.

אתה צריך גם לחפש נעל עם אבזם. זה יעזור להחזיק את הנעל במקום. זה גם רעיון טוב לבחור נעל עם שרוכים. זה יקל על התינוק שלך להמריא ולחזור.

אתה גם רוצה למצוא זוג עם סוליה גמישה, ללא החלקה. זה יעזור למנוע מהתינוק שלך להחליק על משטחים חלקלקים.

זה גם רעיון טוב להשיג נעליים קלות משקל. אלה יעזרו לתינוקך לשמור על חום גופם בעוד שהם גם ינחמו אותם ויתמכו בהם. ‏ הם גם קלים להמריא ולשים, וזה חשוב כאשר התינוק שלך מתחיל לקחת את צעדיהם הראשונים.

בקיצור, הנעליים הראשונות של התינוק שלך צריכות להיות שילוב של נוחות, תפקוד וסגנון. אתה צריך גם לקחת את הזמן כדי לבדוק את הנעליים.

מתי תינוקות צריכים ללבוש נעליים?

בין אם יש לך תינוק, תינוק או גן ילדים, ייתכן שאתה תוהה מתי הזמן המתאים ביותר להתחיל לנעול נעליים. הנעליים הנכונות יגנו על רגלי ילדך וישמרו עליהן חמות, אך מתי כדאי להשקיע בנעליים חדשות? ‏

בהתאם לגילו ולהתפתחותו של ילדך, ייתכן שתחליט לחכות עד שהתינוק שלך ילך. הדבר יאפשר לילדך להתנסות ביתרונות של פרידות, אשר הוכחו כמי שמחזקים את שרירי רגליהם ומשפרים את יציבותם. ‏

יש מומחים הסבורים כי יחפים היא הדרך הטובה ביותר ללכת, אבל עבור רוב התינוקות, הנעליים הטובות ביותר הן אלה שמתאימות היטב ונוחות. נעליים אלה צריכות להיות רכות, גמישות וקלות משקל כדי לצמצם את הלחץ על רגליו ושריריו של ילדך.

לפעוטות, לנעליים הנכונות צריכה להיות סוליה גמישה האוחזת בקרקע כדי לא להחליק, כמו גם שרוכים להתאמה קלה. אם יש לך ילד עם בעיה נוירולוגית או אורתופדית, זה רעיון טוב להתייעץ עם רופא או פיזיותרפיסט

תינוקות יכולים להיות בסדר בגרביים כשהם חמים, אבל עליך להימנע ממגוון הפלסטיק. הן לא ניתנות לנשימה ועלולות להוביל לזיהומים פטרייתיים.

נעליים לתינוקות הן גם דרך טובה לשמור על רגלי ילדך חמות בחודשי החורף. הנעליים הטובות ביותר לתינוקות הן אלה העשויות מחומרים שניתן לנשום, כגון כותנה או בד.